دیجیتال مارکتینگ با آبدین

آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین

در دنیای دیجیتال جاودانه باش

همه کسب‌وکارها دیجیتالی شده‌اند؛ عقب نمانید!

جای درستی آمده‌اید؛ ما نیازتان را بررسی می‌کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
در دنیای دیجیتال به ابدی‌شدن فکر کنید اما از مسیر درست. ما هم متناسب با کاروکسب‌تان مناسب‌ترین روش را معرفی می‌کنیم و تا زمانی که به نتیجه دلخواه برسید، کنارتان هستیم.

کسب‌وکار شما باید جایگاهش را در میان رقبا و مشتری‌ها پیدا کند و همیشگی شود؛ خبر خوش این که کار آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین همین است.

مشاوره رایگان

در قدم اول، جلسه تلفنی یا حضوری می‌گذاریم و نیازهای شما را استخراج می‌کنیم تا بتوانیم برای قدم‌های بعدی برنامه بریزیم.

آنالیز اولیه، قیمت‌گذاری و ارائه پیشنهاد

تیم آبدین جایگاه کاروکسب‌تان را در دنیای دیجیتال بررسی و تحلیل کرده، جاهای خالی را مشخص می‌کنیم و پیشنهادی متناسب با آن ارائه می‌دهیم.

ارائه خدمات

اکنون مأموریت اصلی ما آغاز می‌شود؛ ایجاد و محکم‌کردن جای پای شما در دنیای دیجیتال با روش‌هایی که فقط برای شماست.

قرار ما تا بی‌نهایت

داستان شما تا جاودانه‌شدن‌تان ادامه دارد و ما تا پایان نقشه‌ای که برایتان ترسیم کرده‌ایم، در کنارتان خواهیم بود.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین

بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)

برای کسب بهترین رتبه‌ها در نتایج جستجوی گوگل ما با سئو داخلی و خارجی، تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا و استفاده از دیگر ابزارها سعی خواهیم کرد تا در بالاترین نتایج موتورهای جست و جو جای بگیرید.

طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

طراحی بهترین سایت با قابلیت ریسپانسیو و براساس اصول سئو با سیستم وردپرس برای شرکت‌ها و سازمان‌ها و همچنین فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین.

مدیریت شبکه های اجتماعی

برندسازی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا، تعیین استراتژی از جمله تخصص های ماست. حضور فعال و مستمر در شبکه‌هایی مثل اینستاگرام، تلگرام، آپارات، یوتوب، توییرت، پینترست و غیره کمک زیادی به بیزنس شما خواهد کرد.

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر در جذب اعتماد مخاطبین بسیار عالی عمل کرده و تاثیر زیادی در فروش محصول یا خدمات شما دارد. آبدین در حوزه‌های مختلف فهرست باکیفیتی از ۲۱۵ اینفلوئنسر با توجه به حوزه‌ی کاری شما در اختیار دارد.

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوا یکی از روشهای استراتژیک و مهم بازاریابی است که شامل تولید و توزیع محتوای با ارزش و جذاب برای مخاطب هدف است تا در ایمیل، بلاگ، شبکه اجتماعی، صفحات وب‌سایت و ... محتوای خوبی داشته باشند.

برندهایی که همراهی کردیم

نظرات مشتریان ما

شکوه نور مشتری طراحی سایت آبدین
سئو سایت شکوه نور
آژانس دیجیتال مارکتینگ توانست سایت شکوه نور را در مدت یک سال، در زمینه تولید انواع لوستر و وسایل روشنایی با بیش از ۵۰ کلمه پررقابت و مهم در صفحه یک گوگل تثبیت کند و از گروه آبدین رضایت کامل داریم.
مالک فروشگاه
emad-1
طراحی سایت هولدینگ عمادآرا
این سایت در زمینه معرفی برندهای مختلف آرایشی و بهداشتی در ایران فعالیت می‌کند.
مدیر سایت
noja-logo1
طراحی سایت و مدیریت اینستاگرام معماری آرکا نوژا
سایت من در حال حاضر در زمینه سئو و بهینه‌سازی کلمات حوزه دکوراسیون داخلی و معماری در دست تیم آبدین است و تا به اینجای کار بسیار راضی هستم و مشتاقانه منتظر نتیجه نهایی‌ام.
مدیرعامل شرکت
bijourka-1
طراحی سایت برند بیجورکا
برند معروف و لوکس آرایشی بیجورکا در کشور ایران
مدیر سایت
kohan-logo1
طراحی مجدد سایت و سئو مجله فرش کهن
از آبدین برای بهینه‌سازی مجله کهن فرش که در حال حاضر با بیش از ۳۰ کلمه کلیدی در صفحه یک گوگل قرار دارد تشکر می‌کنیم. تجربه بسیار خوبی با آژانس آبدین داشتیم و امیدواریم ادامه‌دار باشد.
سردبیر مجله و مدیر سایت
elder-logo1
مدیریت پیج اینستاگرام الدر
ما در زمینه تولید و پخش انواع آدامس و قرص های سرد اکالیپتوس و خوشبوکننده دهان فعالیت داریم و با ایده پردازی و خلاقیت تیم آبدین توانستیم از صفر پیج اینستاگرام الدر را بالا بیاوریم و بسیار راضی هستیم.
مدیر دیجیتال مارکتینگ
تصمیم فردا مشتری آبدین
طراحی سایت و مدیریت اینستاگرام تصمیم فردا
وب‌سایت من در سال ۹۷ توسط تیم تخصصی آبدین طراحی و سئو شد که باعث شد در فروش پکیج‌های آموزشی موفق عمل کنیم. از نتیجه کار بسیار راضی هستم.
مدیرعامل مجموعه
leadershipinspire-logo1
طراحی سایت مثلث طلایی کسب و کار
با توجه به اینکه در سایت ما فروش کتاب مثلث طلایی و اطلاعات این کتاب مهم بود، تیم آبدین توانست به خوبی با طراحی مناسب سایت را بالا آورده و بتوانیم نتیجه خوبی در نمایش این کتاب داشته باشیم.
مترجم و مدیر سایت
vcw-logo1
طراحی سایت مجری سمینارهای خارج از کشور
در زمینه مشتریان خارجی خود که بیشتر میزبان و برگزارکننده سمینارها هستند نیاز به یک سایت داشتیم و با کمک آبدین توانستیم این موضوع را به سرانجام مطلوبی برسانیم و از نتیجه کار خوشحالیم.
مدیر سایت
اسکایس مشتری آبدین
طراحی سایت استودیو اسکایس
طراحی سایت بنده در حوزه معماری و طراحی توسط آژانس آبدین در مدت ده روز انجام شد. ارتباط مداوم و پی‌گیری دقیق از ویژگی‌هایی بود که باعث شد در پروژه‌های بعدی نیز همکاری داشته باشیم.
معمار
khodroteam-logo1
مدیریت اینستاگرام خودرو تیم
صفحه اینستاگرام خودروتیم از ابتدا توسط آژانس مارکتینگ آبدین راه‌اندازی شد و با توجه به اینکه همکاری ما هنوز ادامه دارد، امید داریم در ماه‌های آینده رشد فالوئر بالایی را شاهد باشیم.
مالک مجموعه
لحاظ مشتری آبدین
طراحی سایت بازرگانی لحاظ
من از همکاری با شرکت آبدین خرسندم و از اینکه متعهدانه پروژه را به‌موقع تحویل دادند خشنودم. سایت من در دو زبان توسط تیم طراحی آبدین در سال ۱۳۹۸ اجرا شد.
مدیرعامل شرکت
صدرا مشتری آبدین
طراحی سایت شرکت معماری ایستا آشیان صدرا
تیم آبدین سایت ما را به‌طور کامل از اول طراحی کردند و با توجه به پروژه‌های ساختمانی و معماری، قالب جدید کاملاً با حوزه کاری ما هماهنگ است و آبدین را به دیگر همکاران و شرکت‌ها معرفی می‌کنیم.
مدیر شرکت
شهرزاد مشتری آبدین
طراحی سایت آموزش زبان انگلیسی تجاری با شهرزاد
من در زمینه تدریس زبان انگلیسی تجاری و تخصصی فعالیت می‌کنم و تیم آبدین توانست سایتی حرفه‌ای را برایم طراحی و آماده کند که کمال تشکر را دارم.
مدرس
regent-logo1
مدیریت پیج اینستاگرام لوازم آشپزخانه ریجنت
در فروش لوارم پخت و پز غذا، سینی و مجموعه کامل لوازم آشپزخانه توانستیم همکاری خوبی را با سایت دیجیتال مارکتینگ آبدین داشته باشیم و هویت بصری پیج ریجنت با تمرکز بر فروش محصولات به خوبی محقق گردید.
مدیر فروشگاه
کنودر مشتری آبدین
سئو سایت کنودر
شرکت کنودر در زمینه درهای سرعت بالا و اتوماتیک کارخانه‌ای در طی مدت شش ماه به‌خوبی توانست با سئو مناسب و درست در بین رتبه‌های عالی نتیجه صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرد. از این بابت رضایت کامل داریم.
آقای مهندس عسگری
مدیرعامل
چام مشتری آبدین
طراحی سایت گروه هنری چام
طراحی سایت چام را به تیم آبدین سپردیم و با توجه به ارتباط سایت با زیبایی، آرایش بانوان و خدمات عروس، طراحی خاص و مناسبی در صفحات انجام شد. به امید همکاری‌های بیشتر با این تیم حرفه‌ای.
خانم مولوی
مدیر سالن های زیبایی چام

نوشته‌های ما

افزایش  خلاقیت در محیط کار به کمک اتاق فکر و ایده پردازی

افزایش خلاقیت در محیط کار به کمک اتاق فکر و ایده پردازی

چرا برخی این‌قدر در استفاده از ذهن خود هوشمندانه عمل می‌کنند و برخی خیر! چرا…
بهترین بیلبوردهای تهران کجاست؟ 69 بیلبورد + نقشه گوگل

بهترین بیلبوردهای تهران کجاست؟ ۶۹ بیلبورد + نقشه گوگل

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، بیلبوردها از جایگاه بسیار مهم و مؤثری برخوردار هستند. به…
چه چیزی در اینستاگرام بفروشم؟ 10 ایده پرفروش

چه چیزی در اینستاگرام بفروشم؟ ۱۰ ایده پرفروش

این روزها بخش خیلی مهمی از برندینگ و کسب و کارهای آنلاین در فضای اینستاگرام…