چه چیزی در اینستاگرام بفروشم؟ ۱۰ ایده پرفروش

این روزها بخش خیلی مهمی از برندینگ و کسب و کارهای آنلاین در فضای اینستاگرام انجام می‌گیرد. این شبکه اجتماعی با تعداد کاربران بسیار زیادی از هر سن، جنسیت، نژاد، موقعیت اجتماعی، وضعیت مالی و… به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های فروش و بازاریابی به حساب می‌آید. به همین دلیل نیز می‌توانید با خیال راحت روی آن حساب کنید. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای فروش در اینستاگرام، محصول مناسبی را انتخاب کنید. در این مطلب از وب‌سایت آبدین با شما هستیم تا به طور مفصل به این موضوع بپردازیم و پاسخ این سؤال که چه چیزی در اینستاگرام بفروشم را بدهیم!

فروش پوشاک

فروش پوشاک در اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین و بهترین محصولاتی که می‌توانید در اینستاگرام به فروش برسانید پوشاک است. تمامی افراد از هر قشری هم که باشند هر چند وقت یک بار به لباس‌هایی جذاب و تازه نیاز خواهند داشت. به همین دلیل نیز شما می‌توانید با خیال راحت روی چنین محصولی فکر کنید.

نکته مهمی که در رابطه با این محصول باید به آن توجه داشته باشید خلاقیت، ارائه محصولاتی تازه، کیفیت بالای پارچه‌ها، دوخت مناسب، قیمت ایده آل، تنوع محصولات و… است. تمامی این موارد می‌توانند در افزایش فروش شما مؤثر باشند.

مطالب پیشنهادی:
۲۰ ایده خلاقانه برای بازاریابی کسب و کار موفق در ایران
راههای افزایش فروش فروشگاه با کمک SWOT، اینجوری حتما موفق‌تر میشی!

فروش لوازم آرایش

فروش لوازم آرایش در اینستاگرام

مورد دیگری که در پاسخ به سؤال در اینستا چی بفروشم می‌توانیم به شما بگوییم لوازم آرایش است. این روزها خرید آنلاین لوازم آرایش نسبت به قبل خیلی بیشتر شده و در نتیجه هم شانس شما برای فروش به مراتب افزایش پیدا می‌کند.

از آنجایی که فروش لوازم آرایش در اینستاگرام با محدودیت‌هایی روبه‌رو است باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. مثلاً رنگ محصولات را در تصاویر به گونه‌ای ارائه کنید که دقیقاً شبیه خودشان باشد تا زمانی مشتری محصول را دریافت کرد خیالش از بابت انتخاب رنگ راحت باشد. در کنار این نیز از تازه بودن لوازم و منقضی نشدن آنها هم مطمئن شوید!

فروش طلا

فروش طلا در اینستاگرام

از آنجایی که فروش طلا در اینستاگرام هزینه‌های اضافی همچون اجرت، ارزش افزوده و… را در کمترین سطح خود دارد معمولاً افراد بسیاری برای خرید طلا در اینستاگرام اقدام می‌کنند. به همین دلیل هم اگر به دنبال یک کسب و کار پردرآمد و در عین حال باپرستیژ هستید می‌توانید با خیال راحت روی فروش طلا در اینستاگرام حساب کنید.

فروش وسایل دکوری

فروش وسایل دکوری و تزئینی در اینستاگرام

بخش خیلی زیادی از فروشگاه‌های موجود در اینستاگرام با فروش وسایل دکوری و تزئینی، درآمدهای بسیار خوبی به دست می‌آورند. به همین دلیل هم اگر به دنبال فروش محصولاتی پرسود در اینستاگرام هستید با خیال راحت می‌توانید روی وسایل دکوری حساب کنید.

فروش اکسسوری

فروش اکسسوری در اینستاگرام

اکسسوری‌های زنانه همچون انواع بدلیجات،، نقره، استیل و… با هر ارزش مالی نیز می‌توانند به عنوان کالاهای پردرآمد در اینستاگرام به حساب آیند. این محصولات با هزینه‌های نسبتاً پایین خود مشتریان بسیاری پیدا می‌کنند.

فروش ساعت

فروش ساعت در اینستاگرام

ساعت نیز مثل اکسسوری‌ها به خوبی در اینستاگرام فروخته می‌شود. فرقی هم نمی‌کند که ساعت‌ها اصل و گران‌قیمت باشند یا از برندهای معمولی و ارزان‌قیمت‌تر. به همین دلیل نیز می‌توانید با فروش ساعت در اینستاگرام نیز درآمد نسبتا خوبی به دست آورده و رفته‌رفته کسب و کار خود را گسترش دهید.

فروش صنایع دستی

فروش صنایع دستی در اینستاگرام

این روزها هنرمندان توانسته‌اند بخش خیلی زیادی از درآمد خود را از طریق اینستاگرام به دست آورند. به همین دلیل نیز اگر به دنبال فروش محصولاتی در فضای اینستاگرام هستید می‌توانید به سراغ صنایع دستی بروید. امروزه گالری‌های بسیاری در اینستاگرام وجود دارند که مجموعه‌ای از صنایع دستی هنرمندان ایرانی را جمع‌آوری کرده و آنها را به فروش می‌رسانند.

فروش قاب گوشی

فروش قاب گوشی در اینستاگرام

فروشگاه‌هایی که به فروش قاب گوشی می‌پردازند نیز در اینستاگرام به وفور دیده می‌شوند. این نوع از فروشگاه‌ها حتی یک مغازه نیز ندارند و تمام فروش خود را صرفاً از طریق اینستاگرام به انجام می‌رسانند. به همین دلیل نیز شما هم می‌توانید با فروش قاب پوشی، درآمد بالایی به دست آورید. نکته مهم تفاوت و تنوع بالای محصولات نسبت به سایر رقباست. با این کار می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید و اعتماد بیشتری را نیز جلب کنید.

فروش محصولات خوراکی

فروش محصولات خوراکی خانگی در اینستاگرام

بخش مهمی از فروشگاه‌های اینترنتی در اینستاگرام که اتفاقاً این روزها پیشرفت بسیاری نیز پیدا کرده‌اند به فروش محصولات خوراکی همچون کیک، شیرینی، انواع ترشی و مربی و… هستند. به همین دلیل نیز اگر شما هم استعداد و یا ذوق این کار را دارید و دائما می‌پرسید که در اینستاگرام چی بفروشم با خیال راحت می‌توانید به سراغ این محصولات بروید و فروش بالایی را از آنها به دست آورید. فقط یادتان باشد که در این میان کیفیت کار، نکته کلیدی رضایت مشتریان شما به حساب خواهد آمد.

فروش گل

فروش گل در اینستاگرام

شاید به نظرتان کمی عجیب برسد ولی فروش گل‌های هدیه‌ای و زیبا در اینستاگرام نیز انتخاب بسیار خوب و جذابی است. این روزها افراد بسیاری با خرید سبد و دسته گل‌های زیبا و تزئینی از طریق اینستاگرام برای عزیزان خود هدیه خریده و برای آنها ارسال می‌کنند. به همین دلیل هم در پاسخ به سوال در اینستاگرام چی بفروشم گل را نیز به شما پیشنهاد می‌دهیم.

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *