بهترین شبکه های تبلیغات ادنتورک ها یا سرویس تبلیغات آنلاین (بنری و کلیکی) ایران

بهترین شبکه های تبلیغات

با رشد روزافزون تکنولوژی و تغییرات بزرگی که به تازگی در دنیای کسب و کارها به وجود آمده، تعداد بالایی از برندها و مشاغل مختلف، به فضاهای آنلاین رو آورده‌اند و فروش اینترنتی را به عنوان گزینه بهتری برای رشد و پیشرفت خود انتخاب کرده‌اند. به دنبال این موضوع، بازاریابی آنلاین، مفاهیم گسترده دیگری همچون شبکه تبلیغات و مفهوم گسترده تبلیغات را نیز به همراه دارد که هر کدام دنیای مخصوص به خود را خواهند داشت. در این مطلب از وب‌سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین با شما هستیم تا به معرفی بهترین شبکه‌های تبلیغات ادنتورک بپردازیم و شما را با این گروه‌های فعال از کشور خود آشنا کنیم.

ادنتورک چیست و چگونه کار می‌کند؟

شاید بهتر باشد که قبل از هر چیز به بررسی و شناخت مفهوم ادنتورک بپردازیم و این مفهوم را برای شما روشن‌سازی کنیم. به طور کلی می‌توان گفت که ادنتورک، در واقع پلتفرم آنلاینی است که می‌تواند به عنوان یک واسطه میان نمایش‌دهنده که شامل اپلیکیشن و یا وب‌سایت می‌شود و آگهی‌دهنده که در واقع همان صاحبان کسب و کارها هستند عمل می‌کند. این یعنی، در واقع این پلتفرم کمک می‌کند که آگهی‌دهنده بتواند تبلیغات خود را دقیقاً در همان منابعی که تمایل دارد به نمایش در آورد.

به طور کلی باید گفت که هر ادنتورکی دارای یک پنل کاربری است که به کمک آن، نمایش‌دهنده و یا همان پابلیشر به آگهی‌دهنده ارتباط پیدا می‌کند. بعد از این، آگهی‌دهنده یا همان ادورتایزر وارد پنل شده و در بخش سایت کمپین اسم خود و همین‌طور لینک صفحه فرود را وارد می‌کند. بعد از آن نیز نوبت به آپلود بنرها، تعیین بودجه کلی و روزانه، انتخاب هدفمندی‌ها و… می‌رسد.

مطالب مرتبط:

بهترین شبکه‌های ادنتورک ایرانی

بعد از آشنایی کلی با مفهوم ادنتورک باید بگوییم که شبکه‌های تبلیغات ادنتورک در کشور ما طی سالیان اخیر، رشد قابل توجهی داشتند و در نتیجه نیز به جایگاه بسیار خوبی دست یافته‌اند. در این بخش تصمیم داریم شما را با ۱۰ مورد از شبکه‌های تبلیغاتی ادنتورک در ایران آشنا کنیم:

شبکه تبلیغات یکتانت

یکتانت

تقریباً می‌توان گفت که این شرکت، بزرگ‌ترین و پرقدرت‌ترین شبکه تبلیغات آنلاین در کشور شناخته می‌شود. یکتانت از همان ابتدای کار خود، رشد خوبی داشته و درآمد بالایی را نیز کسب کرده است. ین پلتفرم، تبلیغات مطلوب و باکیفیتی داشته و نظرات مثبت و رضایت بسیاری را نیز کسب کرده است. به همین دلیل هم این روزها یکتانت را می‌توان در صدر بهترین شبکه‌های تبلیغاتی در سطح کشور دانست.

شبکه تبلیغات صبا ویژن

صبا ویژن

این مورد را نیز می‌توان یکی از مهم‌ترین شبکه‌های تبلیغاتی در کشور دانست که روزانه کاربرهای میلیونی را به سمت خود جذب کرده و در نهایت نیز رضایت کافی را از آنها کسب می‌کند. صبا ویژن در حال حاضر توانسته با برندها و کسب و کارهای بسیار مطرح و مشهور در سطح کشور و همین‌طور خاورمیانه همکاری داشته باشد.

شبکه تبلیغات مدیا اد

مدیا اد

این شرکت نیز یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های تبلیغاتی در کشور است که توانسته فضای بسیار خوب و همین‌طور قابل قبولی را برای کسب و کارهای مختلف فراهم کند تا در طی این همکاری، رضایت مورد نظر را به دست آورند. به همین دلیل نیز در میان بهترین‌ها، حتماً باید مدیا اد را نیز جای داد.

شبکه تبلیغات سنجاق

سنجاق

شبکه تبلیغات سنجاق با ارائه تبلیغات ویدیویی این امکان را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا هم بتوانند در بستر وب و هم بستر موبایل، تبلیغات گسترده‌تر و مؤثرتری داشته باشند. این شبکه، فعالیت خود را به صورت هدفمند و با انتخاب دقیق نقاط جغرافیایی به بالاترین نرخ بازدهی می‌رساند.

شبکه تبلیغات کاپریلا

کاپریلا

تقریباً می‌توان گفت که تبلیغات کلیکی شرکت کاپریلا با ارائه بالاترین درصد کلیک‌های واقعی، آن هم با بازدهی مطلوب و همین‌طور قیمت مناسب، در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. تبلیغات این شرکت می‌تواند هوش مصنوعی و همین‌طور علم داده را با دانش تبلیغات دیجیتال همراه کرده و در نتیجه رشد بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد.

شبکه تبلیغات تپسل

تپسل

این شرکت با داشتن شبکه تبلیغاتی بسیار گسترده، تبلیغات آنلاین با تنوع بالایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به همین دلیل نیز تبلیغات این شرکت، حتی برای بزرگ‌ترین برندها نیز قابل قبول و مؤثر خواهند بود. نکته‌ای که باید در رابطه با این مورد اشاره کنیم این است که تبلیغات بنری و همین‌طور ویدیویی، روش‌های مهم و مؤثر تپسل هستند که با ارائه هوشمندانه، درآمد پایدار و قابل توجهی را به دنبال خواهند داشت.

شبکه تبلیغات ای نتورک

ای نتورک

ای نتورک را می‌توان به عنوان یک شرکت دانش بنیان، مجموعه‌ای کامل از تمامی سرویس‌های دیجیتال مارکتینگ دانست که به رشد کسب و کارها کمک بسیار زیادی می‌کند. این شرکت با تکیه بر دانشت فنی و همین‌طور توجه بالا به مشتریان خود، مجموعه‌ای از بهترین سرویس‌های آنلاین را به آنها ارائه می‌نماید.

شبکه تبلیغات کلیک یاب

کلیک یاب

این شرکت انتخاب بسیار خوبی برای کسب و کارها جوان و نوپاست و می‌تواند سرعت رشد بسیار بالایی را برای آنها به همراه داشته باشد. کلیک یاب را می‌توان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری تبلیغات دیجیتال در کشور محسوب کرد.

شبکه تبلیغات ادنگاه

ادنگاه

شرکت ادنگاه به عنوان یک شبکه تبلیغات با سال‌ها فعالیت تخصصی در حوزه تبلیغات اینترنتی در وب، اپلیکیشن‌های موبایل، شبکه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌های دیجیتال، رضایت بالایی را از مشتریان خود دریافت کرده‌اند. این شرکت را این روزها می‌توان به عنوان یک آژانس ۳۶۰ درجه دیجیتال مارکتینگ دانست که تمامی خدمات ضروری کسب و کارهای آنلاین را در سبد خدمات خود قرار داده است.

برای مشاوره و تبلیغات در هریک از این سرویس‌های تبلیغاتی با آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین در تماس باشید.

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *