طراحی سایت لوازم چوبی، دکور وب‌سایت ت رو بچین!

طراحی سایت لوازم چوبی

در این روزهایی که درصد بالایی از امکانات و نیازهای افراد به صورت اینترنتی در اختیار آنها قرار می‌گیرد، کسب و کارهای مختلف در حوزه‌های متفاوت نیز با آنلاین کردن بخشی از کار خود، ارتباطات گسترده‌تر و در عین حال، راحت‌تری را به دست آورده‌اند. به همین دلیل هم دیگر درصد بالایی از کسب و کارهای مختلف، با طراحی یک وب‌سایت تخصصی در حوزه کاری خود، با مشتریانشان ارتباط مستقیم‌تری پیدا کرده و شانس فروش و افزایش مشتری‌شان را نیز به مراتب بیشتر کرده‌اند. در این مطلب از وب‌سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین با شما هستیم تا به طور خاص به بررسی موضوع طراحی سایت لوازم چوبی بپردازیم.

انواع طراحی سایت لوازم چوبی

نکته مهمی که لازم است در اهمیت ابتدا به آن اشاره کنیم این است که طراحی سایت وسایل چوبی شما می‌تواند به دو صورت شرکتی و همین‌طور فروشگاهی باشد. وب‌سایت‌های شرکتی، صرفاً به معرفی و شرح شرکت تولیدکننده می‌پردازند و پشتوانه کاری آنها به حساب می‌آیند.

این در صورتی است که وب‌سایت‌های فروشگاهی، امکان خرید آنلاین را نیز برای مخاطبین فراهم کرده و به عنوان یک فروشگاه اینترنتی نیز شناخته می‌شوند.

مطالب مرتبط:
طراحی سایت آشپزی؛ دیگه وقتشه آنلاین بفروشی
طراحی سایت داروخانه در تهران، یک درمان آنلاین چه ویژگی‌هایی دارد؟
طراحی سایت آرایشی و بهداشتی؛ چه چیزهایی خیلی مهمه؟
طراحی سایت فیزیوتراپی در تهران، باید چه ویژگی‌هایی‌ داشته باشد؟

نمونه ای از طراحی سایت

مزایای طراحی سایت لوازم چوبی

داشتن طراحی سایت لوازم چوبی در کنار تمامی مواردی که پیش از این اشاره کردیم، اهمیت بسیار زیادی داشته و از مزایای بالایی برخوردار است. به همین دلیل هم دائماً به صاحبین کسب و کارهایی در این حوزه توصیه می‌شود که برای سایت وسایل چوبی خود اقدام نمایند. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت لوازم چوبی می‌پردازیم:

  • گستردگی سطح ارتباطات
  • افزایش پشتوانه کاری
  • افزایش میزان اعتبار کار
  • افزایش اعتماد مشتریان
  • امکان دریافت اطلاعات گسترده در رابطه با برند توسط مشتریان
  • امکان دریافت سفارش در اقصا نقاط ایران و یا دنیا
  • گستردگی شانس دیده شدن
  • امکان رقابت تنگاتنگ و مؤثر با رقبا
  • آشنایی بیشتر با نحوه کار رقبا
  • امکان مشخص کردم آفر و موقعیت‌های مناسب برای جذب مشتری بیشتر و…
سایت لوازم چوبی

ویژگی‌های طراحی سایت لوازم چوبی

تقریباً می‌توان گفت که سایت وسایل چوبی به همین سادگی‌ها نیست و برای آنکه احتمال موفقیت شما در حوزه کاری‌تان افزایش پیدا کند لازم است که به ویژگی‌ها و نکات مشخصی توجه کنید. این یعنی سایت وسایل چوبی شما باید از چند فاکتور مهم برخوردار باشند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

  • داشتن گالری تصاویر: گالری تصاویر، اولین بخشی است که احتمالاً کاربران به سراغ آن می‌روند و محصولات شما را بررسی می‌کنند. به همین دلیل نیز لازم است که در طراحی سایت لوازم چوبی خود، گالری پربار و کاملی داشته باشید.
  • سرعت مناسب سایت: سایت شما باید سرعت قابل قبولی داشته باشد تا کاربران مدت زیادی را صرف انتظار کشیدن در آن نکنند و در نهایت نیز سایت‌های رقبا را ترجیح ندهند.
  • ریسپانسیو بودن سایت: لازم است که طراحی سایت لوازم چوبی خود را به گونه‌ای انجام دهید که بتوان آن را در تمامی دستگاه‌هایی اعم از تبلت، گوشی، لپ‌تاپ و… مشاهده کرد. این یعنی، طراحی نباید در دستگاه‌های مختلف به هم بریزد.
  • امکان جستجوی راحت: بسیاری از کاربران به وب‌سایت شما می‌آیند تا موضوع و یا محصول خاصی را جستجو کنند. به همین دلیل نیز بخش جستجوی سایت شما باید دقیق و البته سریع باشد و نزدیک‌ترین نتیجه به خواسته کاربر را در اختیارش قرار دهد.
  • وبلاگ: داشتن یک وبلاگ کامل و مفید نیز از موارد لازم در طراحی سایت لوازم چوبی است تا مخاطبین بتوانند محتوا و مباحث مفید در رابطه با لوازم چوبی و مسائل مرتبط با آن پیدا کرده و در نهایت به اطلاعات دقیقی دست یابند.
نمونه ای از طراحی سایت لوازم چوبی
  • گرافیک مناسب: سایت شما با داشتن یک گرافیک مناسب می‌تواند برای مخاطب به مراتب جذاب‌تر و راحت باشد. این موضوع می‌تواند از انتخاب رنگ مناسب برای سایت گرفته تا بسیاری دیگر از موارد را شامل شود.
  • دسته‌بندی محصولات: کاربران در زمان ورود به وب‌سایت شما به دنبال آن هستند که محصول مشخصی را انتخاب و خریداری کنند. به همین دلیل نیز باید با یک دسته‌بندی دقیق برای محصولات خود، انتخاب را برای آنها راحت کنید. به همین دلیل نیز انواع مبلمان، وسایل تزئینی، نورپردازی و… را در میان دسته‌بندی‌ها قرار دهید.
  • بخش درباره ما: هر کسی که به وب‌سایت شما مراجعه می‌کند می‌خواهد در وهله اول با شما آشنا شود. به همین دلیل نیز در بخش درباره ما، اطلاعاتی را باید در اختیار مخاطب قرار دهید که از میان آنها می‌توان به سوابق کاری، جوایز، امتیازات و… اشاره کرد.
  • بخش تماس با ما: بعد از آشنایی مخاطبین با محصولات و کسب و کار شما، وقت آن می‌رسد که راه‌های ارتباطی را نیز با آنها در میان بگذارید. به همین دلیل نیز تلفن، فکس، آدرس ایمیل، شماره واتس اپ و تلگرام، نشانی و… همه و همه مواردی هستند که باید در این بخش ذکر شوند.
طراحی وب سایت لوازم چوبی

طراحی سایت لوازم چوبی با آبدین

آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین با شناخت دقیق نیاز شما می‌تواند طراحی سایت لوازم چوبی‌تان را بر عهده گرفته و آن را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند. به همین دلیل نیز متخصصان این مجموعه با بررسی اولویت‌ها و نیازهای شما، سایتی را در اختیارتان قرار می‌دهند که امکان افزایش فروش و بازدید را برای شما به مراتب افزایش خواهد داد.

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *