دانلود رایگان منابع و کتاب‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ [۲۰۲۱] آبدین

منابع دیجیتال مارکتینگ

دنیای دیجیتال مارکتینگ طی سال‌های اخیر، تغییرات بزرگ و بنیادینی پیدا کرده و این تغییرات نیز نقش بسیار مؤثر و تعیین‌کننده‌ای را در سرنوشت کاری کسب و کارها خواهند داشت. با توجه به تمامی این موارد است که می‌توانیم بگوییم بدون مطالعه دقیق و داشتن اطلاعاتی تخصصی و مطمئن در رابطه با دیجیتال مارکتینگ نمی‌توان رشد چندان زیاد و یا بهتر است بگوییم ماندگاری داشت. به همین دلیل نیز آشنایی با منابع دیجیتال مارکتینگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. در این مطلب از وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین با شما هستیم تا در دانلود رایگان منابع و کتاب‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ، همراهی‌تان کنیم.

کتاب اسرار نوشته

کتاب کارشناس اسرار نوشته راسل برونسون

EXPERT SECRETS BY RUSSELL BRUNSON

این کتاب در واقع برای آن دسته از افرادی نوشته شده که با پرداخت هزینه‌هایی نسبتاً گزاف برای مشاوره بازاریابی خود، بودجه‌شان را به پایان می‌رسانند! این یعنی مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند که توانایی‌هایتان را در دیجیتال مارکتینگ تغییر داده و نیازهایتان را برطرف کنید.

برای دانلود کارشناس اسرار نوشته راسل برونسون، اینجا کلیک کنید.

مطلب مرتبط: بهترین آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ، ابرقدرت های جهان را اینجا ببینید

کتاب قلاب نوشته نیر ایال

Hooked: How to Build Habit-Forming Products by Nir Eyal

این کتاب به عنوان یکی از مشهورترین کتاب‌ها و منابع دیجیتال مارکتینگ ابهامات و سؤالات مهم بسیاری از افراد را در حوزه دیجیتال مارکتینگ پاسخ خواهد داد. در این کتاب می‌توان پاسخ تمامی سؤالاتی همچون چگونگی ایجاد یک شرکت موفق با محصولی جذاب، چگونگی به دام انداختن مشتری، نحوه استفاده از یک الگوی کاربردی در مارکتینگ و… را به خوبی پیدا کرد. بسیاری از مدیران، طراحان، بازاریابان، بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها و… با مطالعه این کتاب، بینش علمی و دقیق‌تری را در رابطه با بازاریابی آنلاین، پیدا خواهند کرد.

برای دانلود قلاب نوشته نیر ایال، اینجا کلیک کنید.

ساخت داستان برند

کتاب ساخت داستان برند از دونالد میلر

Building a story brand book by Donald Miller

دونالد میلر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز در این کتاب به خوانندگان می‌گوید که چگونه می‌توانند ارتباطات خود را با مشتریان افزایش داده و همین‌طور تجارت خود را به شکل چشمگیری رشد دهند. این کتاب، با ارائه راه‌حل‌هایی مؤثر در این زمینه به عنوان یک انقلاب در برقراری ارتباط با مشتریان به حساب می‌آید.

برای دانلود رایگان ساخت داستان برند از دونالد میلر، اینجا کلیک کنید.

کتاب بزرگ دیجیتال مارکتینگ

کتاب بزرگ دیجیتال مارکتینگ

Big Book of Digital Marketing

این کتاب به عنوان یکی از مشهورترین کتاب‌ها و منابع دیجیتال مارکتینگ با داشتن تنها ۱۳۰ صفحه به شکل عجیب و غریبی شما را با دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌کند. با مطالعه این کتاب، تصاویر، گرافیک و همین‌طور فونت‌های جذابی را خواهید دید که علاوه بر محتوا، این کتاب را از نظر بصری نیز غنی می‌سازد. قطعا مطالعه این کتاب، دید جدیدی از مفهوم دیجیتال مارکتینگ را به شما نشان خواهد داد.

برای دانلود رایگان بزرگ دیجیتال مارکتینگ، اینجا کلیک کنید.

۵۰ سایه دیجیتال مارکتینگ

کتاب ۵۰ سایه دیجیتال مارکتینگ

Fifty Shades of Digital Marketing

این کتاب به عنوان یکی از مشهورترین کتاب‌ها و منابع دیجیتال مارکتینگ دارای ۵۰ فصل است و به همین دلیل چنین نامی دارد. این کتاب با ارائه مقالاتی بسیار کامل و آموزنده، اطلاعات شما را در حوزه دیجیتال مارکتینگ افزایش خواهد داد. ۵۰ متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ با جمع‌آوری این کتاب، منبع غنی و کاملی را در اختیار شما قرار داده‌اند.

برای دانلود ۵۰ سایه دیجیتال مارکتینگ، اینجا کلیک کنید.

شناخت دیجیتال مارکتینگ

کتاب شناخت دیجیتال مارکتینگ

Understanding Digital Marketing

این کتاب به عنوان یکی از مشهورترین کتاب‌ها و منابع دیجیتال مارکتینگ برای هر خواننده‌ای می‌تواند به نوبه خود موثر و مفید باشد. با مطالعه این کتاب کامل می‌توانید استراتژی‌های بازاریابی را به شکلی حرفه‌ای آموزش ببینید. به همین دلیل نیز اگر به دنبال افزایش اطلاعات در حوزه مارکتینگ هستید این کتاب را اصلا از قلم نیندازید.

برای دانلود شناخت دیجیتال مارکتینگ، اینجا کلیک کنید.

راهنمای گام به گام بازاریابی

کتاب راهنمای گام به گام بازاریابی دیجیتال مدرن

A step-by-step Guide to Modern Digital Marketing

این کتاب به عنوان یک مجموعه مفید و کامل، ۲۰ موضوع در حوزه دیجیتال مارکتینگ را در اختیار شما قرار داده و به شما کمک می‌کند که پروژه‌های خود را به شکل کامل و دقیقی آغاز نمایید.

برای دانلود رایگان راهنمای گام به گام بازاریابی دیجیتال مدرن، اینجا کلیک کنید.

هنر دیجیتال مارکتینگ

کتاب هنر دیجیتال مارکتینگ

The Art of Digital Marketing

این کتاب را می‌توان یک راهنمای برتر بازاریابی دیجیتال دانست که چارچوب محکمی را برای موفقیت شما در حوزه بازاریابی آنلاین شکل خواهد داد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید کدهای مهم بازاریابی را بشناسید و ببینید که چگونه می‌توانید در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان باشید و آنها را با سرعت بیشتری جذب کنید. که کار می کند و یک چارچوب محکم برای موفقیت است.

برای دانلود هنر دیجیتال مارکتینگ، اینجا کلیک کنید.

بازاریابی کسب و کار کوچک

کتاب بازاریابی آنلاین کسب و کارهای کوچک


The Small Business Online Marketing Guide

این کتاب، مجموعه‌ای کوتاه و جمع و جور است که مباحث گسترده‌ای را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، چیزهایی همچون دلایل استفاده از بازاریابی آنلاین، چگونگی شروع کسب و کارهای اینترنتی، راه‌های پیشرفت در مارکتینگ و…

برای دانلود بازاریابی آنلاین کسب و کارهای کوچک، اینجا کلیک کنید.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

کتاب استراتژی دیجیتال مارکتینگ

Digital Marketing Strategy

این کتاب به عنوان یکی از مشهورترین کتاب‌ها و منابع دیجیتال مارکتینگ مفاهیم مختلفی همچون چگونگی جذب مشتری، توسعه بلندمدت کسب و کارها، مشخص کردن استراتژی‌های کوتاه مدت و… را در بر گرفته و اطلاعات شما را به شکل بنیادین در رابطه با دیجیتال مارکتینگ افزایش می‌دهد.

برای دانلود استراتژی دیجیتال مارکتینگ، اینجا کلیک کنید.

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *