طراحی سایت حیوانات خانگی، یه پت شاپ آنلاین بزن!

داشتن سایت تخصصی برای هر کسب‌وکاری لازم است، به‌خصوص در دنیای امروز که تمامی اطلاعات به‌صورت اینترنتی و آنلاین ردوبدل می‌شوند و افراد، درصد بالایی از داده‌ها و اطلاعات موردنیاز خود را از طریق وب‌سایت‌های مختلف به دست می‌آورند. این موضوع برای کسب‌وکارهایی همچون پت‌شاپ نیز صدق خواهد کرد. به همین دلیل نیز در این مطلب از وب‌سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین با شما هستیم تا به طور کامل به این موضوع بپردازیم و شما را با نکات مهم و مؤثر در طراحی سایت پت‌شاپ آشنا کنیم.

لزوم طراحی سایت پت‌شاپ

نگهداری از حیوانات خانگی، نکات زیادی دارد. باتوجه‌به اینکه هر روز افراد بیشتری به نگهداری از حیوان خانگی ترغیب می‌شوند، به اطلاعات بیشتری در ارتباط با حیوانات خانگی خود نیاز دارند. نژادهای مختلف این حیوانات، بیماری‌های مختلف آنها، غذای مناسب آنها در سنین مختلف و شیوه‌های اصولی برای تربیت و نگهداری از آنها؛ مطالبی هست که دارندگان حیوانات خانگی به آن نیاز دارند

همچنین داشتن وب‌سایت می‌تواند به‌عنوان یک پشتوانه، کار پت‌شاپ را به رسمیت شناخته و آن را در نظر افراد، بسیار مورد اعتماد جلوه دهد. به همین دلیل نیز امروزه درصد بالایی از پت‌شاپ‌ها با طراحی سایت مختص به خود، هم درآمد بالاتری پیدا می‌کنند و هم اطلاعات بسیار مفید و کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مزایای طراحی سایت پت‌شاپ

داشتن طراحی سایت پت‌شاپ در کنار تمامی مواردی که پیش‌ازاین اشاره کردیم، اهمیت بسیار زیادی داشته و از مزایای بالایی برخوردار است. به همین دلیل هم دائماً به صاحبان کسب‌وکارهایی در این حوزه توصیه می‌شود که برای سایت پت‌شاپ خود اقدام نمایند. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت پت‌شاپ می‌پردازیم:

  • گستردگی سطح ارتباطات،
  • افزایش پشتوانه کاری،
  • افزایش میزان اعتبار کار،
  • افزایش اعتماد مشتریان،
  • امکان دریافت اطلاعات گسترده دررابطه‌با برند توسط مشتریان،
  • امکان دریافت سفارش در اقصا نقاط ایران و یا دنیا،
  • گستردگی شانس دیده‌شدن،
  • امکان رقابت تنگاتنگ و مؤثر با رقبا،
  • آشنایی بیشتر با نحوه کار رقبا،
  • امکان مشخص کردم آفر و موقعیت‌های مناسب برای جذب مشتری بیشتر و…

مطالب مرتبط:
طراحی سایت داروخانه در تهران، یک درمان آنلاین چه ویژگی‌هایی دارد؟
طراحی سایت فیزیوتراپی در تهران، باید چه ویژگی‌هایی‌ داشته باشد؟

ویژگی‌های عمومی طراحی سایت

گرافیک زیبا و مناسب

وب‌سایت شما باید در نگاه اول، مخاطب را به سمت خود کشیده و یا حداقل از وب‌سایت، فراری ندهد! و به کمک گرافیک خوب این امکان میسر می شود.

داشتن یک وبلاگ مفید

برای توضیح فعالیت‌های مختلف پت‌شاپ اینترنتی و نیز نکاتی دررابطه‌با حفظ و نگهداری از حیوانات خانگی خود در نظر بگیرید حتماً باید بخشی برای وبلاگ در نظر بگیرید. در وبلاگ مقالات و محتواهایی را در اختیار مخاطبین قرار دهید که به کارشان می‌آید. این مقالات می‌توانند آمار بازدید سایت پت شاپ شما را بالا ببرند.

امکان جستجوی راحت

احتمالاً درصد بالایی از افراد و کاربرانی که به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند به دنبال یک موضوع و یا محتوای خاصی هستند. به همین دلیل نیز به بخش جستجو می‌روند و عبارت موردنظر را سرچ می‌کنند. در این حالت، بخش سرچ یا همان جستجوی وب‌سایت شما باید نزدیک‌ترین و دقیق ترین گزینه‌ها به نیاز مخاطب را در اختیار او قرار دهد.

بخش درباره ما

قسمت مهمی است که می‌توان در آن وجه تمایز این پت‌شاپ را نسبت به دیگر پت‌شاپ‌های اینترنتی ذکر کرد و توضیحی در مورد قسمت‌های مختلف آن ارائه داد.

گالری تصاویر

این قسمت  میتواند شامل تصاویر قسمت‌های مختلف پت‌شاپ، نمونه محصولات موجود باشد که باعث جلب توجه و اعتماد مخاطبین جدید خواهد شد.

بخش تماس با ما

نشانی دقیق، تلفن تماس، آدرس ایمیل، شماره واتساپ و… همه‌ مواردی هستند که باید در اختیار کاربران قرار بگیرد.

 

از دیگر ویژگی‌های مهمی که باید در طراحی سایت پت‌شاپ مدنظر قرار گیرد، این ویژگی‌ها هستند:

ریسپانسیو بودن

لازم است که وب‌سایت شما به‌گونه‌ای طراحی شود که بتوان آن را در تمامی دستگاه‌هایی همچون لپ‌تاپ، تلفن همراه، تبلت، تلویزیون و… به گونه استاندارد و کاملی تماشا کرد.

بهینه‌سازی موتور جستجو

رعایت قوانین سئو نیز مسئله بسیار مهمی است که باید در طراحی سایت پت‌شاپ خود به آن توجه داشته باشید تا در نهایت بتوانید وب‌سایت خود را در برابر موتورهای جستجوگری همچون گوگل، بینگ و… بهینه‌سازی نمایید.

محتواهای موجود در وب‌سایت شما باید در یک دسته‌بندی دقیق از هم تفکیک شوند. به همین دلیل نیز لازم است که در طراحی دسته‌بندی‌های وب‌سایت خود، دقت بالایی را به کار بگیرید.

دسته‌بندی دقیق

داشتن دسته‌بندی دقیق برای تمامی بخش‌ها و موضوعات وب‌سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دسته بندی می‌تواند در افزایش سرعت رسیدن مخاطب به هدف خود تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.

ویدئوهای آموزشی

بد نیست که در طراحی سایت پت‌شاپ خود، بخش‌هایی را نیز به محتواهای آموزشی در ارتباط با تربیت حیوانات خانگی و یا توضیحات کاربردی در ارتباط با نگهداری از آنها اختصاص دهید. انتشار ویدئوهای آموزشی در وب‌سایت نیز می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کرده و احتمال بیشتر شدن بازدید وب‌سایت شما را نیز افزایش دهد.

طراحی سایت پت شاپ اینترنتی با آبدین

آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین با برخورداری از متخصصین حرفه‌ای و دقیق در حوزه طراحی وب‌سایت به شما کمک می‌کند که مطابق با سلیقه و همین‌طور نیاز خود، وب‌سایتتان را طراحی و اجر نمایید. متخصصی آبدین، نیازها و اهداف شما را می‌شناسند و در نهایت نیز با در نظر گرفتن تمامی آن موارد، شما را به اهدافتان نزدیک خواهند کرد.

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *