بهترین اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ که باید در Clubhouse دنبال کنیم

هر کجا که باشید و مشغول انجام هر کاری که هستید، می‌توانید به عنوان یک شنونده در کلاب هاوس حضور داشته باشید یا با افرادی که دنبال می‌کنید گپ بزنید. در حال حاضر این اپلیکیشن دعوتنامه محور، تنها در App Store قابل دسترسی است. ابتدا لازم است تا یکی از دوستان شما که در این نرم‌افزار عضویت دارد، برای شما دعوتنامه بفرستند و از شما برای عضویت دعوت کند. علاوه بر این می‌توانید برنامه را دانلود کرده، نام کاربری خود را رزرو کنید و منتظر دعوتنامه باشید.

چرا باید در کلاب هاوس حضور داشت؟

عضویت در کلاب هاوس به این معنی است که می‌توانید به اتاق‌ها بپیوندید، باشگاه بسازید و گفتگو کنید. هرچقدر بیشتر این کارها را انجام دهید، می‌توانید دعوت‌نامه‌های بیشتری داشته باشید و با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

در واقع کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی با هدف فاصله‌گذاری اجتماعی است. علاوه بر این‌که می‌توانید وارد اتاق‌های افراد مشهور شوید، می‌توانید در مورد کسب و کار خود نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید. بازاریابان دیجیتال در Clubhouse آنلاین هستند. آن‌ها دانش و تجربیات خود را در رابطه با کسب و کارشان به اشتراک می‌گذارند و به شما کمک می‌کنند تا در جهت توسعه کسب و کار و بهبود عملکرد خود حرکت کنید.

می‌توان گفت کلاب هاوس به نوعی یک بستر مناسب برای یادگیری است. بنابراین می‌توانید از آن لذت ببرید، گفتگوی معنادار و مفید برقرار کنید، از تجربیات دیگران استفاده کنید و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ ترند دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۱ که تصورشان دور از ذهن نیست

در این مقاله قصد داریم تأثیرگذاران یا اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در کلاب هاوس را به شما معرفی کنیم. تجربیات این اینفلوئنسرها می‌تواند راهنمای موثری خوبی برای توسعه کسب و کار شما باشد.

اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در کلاب هاوس
یکی از اتاق های گفتگو در کلاب هاوس

معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در کلاب هاوس

Gary Vaynerchuk / @garyvaynerchuk

هر کسی که به بازاریابی دیجیتال علاقه‌مند است، احتمالا با گری واینرچوک آشنا است. او یک کارآفرین، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، رئیس VaynerX، مدیر عامل VaynerMedia و مدیر عامل VaynerSports است. او یک پژوهش‌گر بوده و دنبال کردن او در پلتفرم‌های متعدد، یک فرصت برای شما خواهد بود. مطمئناً او یک متخصص است که عاشق به اشتراک گذاشتن یافته‌هایش در کلاب هاوس است.

Shaa Wasmund MBE / @shaa

از دیگر اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ که پیشنهاد می‌شود در کلاب هاوس دنبال کنید، Shaa Wasmund MBE است. او به مدیران و صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا کمتر کار کنند، فروش بیشتری داشته و از موفقیتی چشمگیر برخوردار شوند. علاوه بر این، او یک سخنران حرفه‌ای نیز هست.
شما می‌توانید در کلاب هاوس برای موضوعاتی از قبیل بازاریابی و کسب درآمد واقعی آنلاین با او در تماس باشید.

Erik Huberman
Erik Huberman

Erik Huberman / @erikhuberman

اریک هوبرمن بنیانگذار و مدیر عامل شرکت HawkeMedia است. وی به عنوان یک بازاریاب، سرمایه‌گذار و سخنران جوایز بسیاری را به خود اختصاص داده است. می‌توانید از تجربیات او الهام بگیرید و فرصت‌های زیادی برای رشد تجارت خود فراهم کنید.

Jaclyn Mellone / @jaclynmellone

نفر بعدی Jaclyn Mellone میزبان پادکست Go-To-Gal است که ۶۰ پادکست برتر بازاریابی را در iTunes منتشر کرده است. یک میزبان پادکست می‌داند که چگونه یک اتاق ایجاد کند و آن را در کلاب هاوس تعدیل کند. او با تبدیل شدن به فردی موثر، به کارآفرینان کمک می‌کند تا به سرعت کسب و کار خود را توسعه دهند.

Rob Moore
Rob Moore

Rob Moore / @robmoore

راب مور یک کارآفرین‌، سرمایه‌گذار‌، سخنران‌، پادکستر و فعال در بسیاری زمینه‌های دیگر است! مباحث او به کارآفرینان کمک می‌کند تا تجارت خود را شروع و ارزیابی کنند. همچنین مباحث او می‌تواند به دنبال‌کننده‌هایش ایده دهد تا چندین منبع درآمدی ایجاد کنند. شما می‌توانید او را به عنوان هماهنگ‌کننده در بسیاری از اتاق‌های کلاب هاوس با موضوع دیجیتال مارکتینگ بیابید.

David Tejeras / @sell

اینفلوئنسر بعدی David Tejeras یک متخصص فروش و بازاریابی با ۱۵ سال تجربه بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. او با تجربیات موفق خود در این حوزه، از ارائه راهنمایی به مردم و مشاغل برای رسیدن به موفقیت لذت می‌برد.

Crystal Washington / @crystalwashington

کریستال واشنگتن یکی از ۵۰ زن برتر فوربس و یک استراتژیست فناوری است. مایکروسافت، گوگل و مرکز مسکن مشترک هاروارد از جمله مشتریان وی هستند. او با داشتن تجربیات گوناگون و رزومه‌ای قدرتمند می‌تواند شما را در مکالمات کلاب هاوس به عنوان یک اینفلوئنسر در زمینه دیجیتال مارکتینگ تحت تأثیر قرار دهد.

Barry Schwartz / @rustybrick

باری شوارتز مدیر عامل شرکت وب سرویس RustyBrick در نیویورک است. او متخصص در فناوری آنلاین سفارشی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را کاهش و فروش را افزایش دهند. او همچنین یک پژوهش‌گر، عاشق سئو، گوگل، بینگ و سایر موضوعات مرتبط با موتورهای جستجو است. برای مطلع شدن از جدیدترین اخبار و موضوعات موتورهای جستجو بهتر است با او در ارتباط باشید.

Clay Hebert / @clay

کلی هبرت به شما کمک می‌کند تا بهترین داستان خود را بسازید و سپس بیاموزید که چگونه و کجا آن را بیان کنید. او یکی از گزینه‌های Fortune 500’s در زمینه بازاریابی و نام تجاری، به کارآفرینان کمک می‌کند تا آرزوهای خود را محقق کنند.

Beth Granger / @bethgranger

بت گرنجر با افراد و سازمان‌هایی کار می‌کند که قصد دارند شبکه سازی خود را تقویت کنند، چشم‌انداز موثرتری داشته باشند و برند خود را با استفاده از لینکدین رشد دهند.
برای راهنمایی در رابطه با LinkedIn و موارد دیگر، می‌توانید او را در کلاب هاوس دنبال کنید. علاوه بر این، او رویدادهای برنامه ریزی شده خود را در کلاب هاوس و سایر شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارد.

شما کدام‌یک از اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتنیگ در کلاب هاوس را دنبال می‌کنید؟ در همین پایین کامنت بگذارید.

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *