لیست پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی ۱میلیون فالوور در ۱۴۰۰

پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی

تبلیغات در فضای آنلاین و مارکتینگ، تأثیر بسیار زیادی دارد و می‌تواند سرنوشت کسب و کار شما را تعیین کند. از طرفی نیز، اینستاگرام با گستردگی کاربرانی که دارد، فضای بسیار ایده آلی را برای تبلیغات و دیده شدن فراهم می‌کند. به همین دلیل نیز انتخاب یک پیج اینستاگرام پرفالوور می‌تواند برای تبلیغات شما بسیار هوشمندانه و ایده آل باشد. در این مطلب از وب‌سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین با شما هستیم تا به طور مفصل به این موضوع بپردازیم و شما را با لیست پرطرفدارترین پیج‌های اینستاگرام ایرانی آشنا کنیم.

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در پرطرفدارترین پیج‌های اینستاگرام ایرانی

شاید لازم باشد پیش از آنکه در رابطه با بهترین پیج‌ها بگوییم، ببینیم که اصولاً چرا تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند تا این حد مهم و مؤثر باشد. اولین مسئله‌ای که در این رابطه می‌توانیم بگوییم بالا بودن کاربران این شبکه اجتماعی است. این روزها می‌توان اینستاگرام را به عنوان پرکاربرترین شبکه اجتماعی دانست، فضایی که تنوع بسیار زیادی از کاربران را در جنسیت، سن، ملیت، سلیقه، مذهب و نیاز مختلف شامل می‌شود.

به همین دلیل نیز می‌تواند انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای برای تبلیغات باشد. از طرفی هم راه‌های تبلیغات اینستاگرام، هر کدام به نوعی می‌توانند در معرفی کسب و کار شما مؤثر باشند. اصولاً برای تبلیغات در اینستاگرام دو راه کلی وجود دارد:

  • تبلیغات در استوری: این مورد به دلیل دم‌دست‌تر بودن استوری‌ها، محدودیت زمانی، امکان لینک دهی، ارزان‌قیمت‌تر بودن و… در میان کسب و کارها بسیار پرطرفدار است.
  • تبلیغات پست: این حالت نیز به دلیل ماندگاری، امکان ارائه توضیحات کامل و… از جمله بهترین و البته گران‌قیمت‌ترین راه‌های تبلیغات اینستاگرام به شمار می‌آید.

مطالب پیشنهادی:
استراتژی بازاریابی اینستاگرام؛ رقبایتان را آچ مز کنید!
چه چیزی در اینستاگرام بفروشم؟ ۱۰ ایده پرفروش

لیست پرفالوورترین پیج‌های اینستاگرام ایرانی

انتخاب پرفالوورترین پیج‌های اینستاگرام ایرانی

برای آشنایی شما پرطرفدارترین پیج‌های بیزینسی اینستاگرام، وب‌سایت آبدین، جدول کاملی را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید با هوشیاری کامل، گزینه موردنظرتان را انتخاب کنید. با مطالعه و آشنایی با حدود ۱۰۰ پیج برتر و پر فالوور ایرانی و پربازدید می‌توانید انتخاب را برای خودتان راحت‌تر کنید.

فهرست پرفالوورترین پیج‌های اینستاگرام ایرانی

یادتان باشد که برای انتخاب یک پیج مناسب، لازم است که به مسائل مختلفی توجه داشته باشید. پیش از هر چیز تعداد فالوورها حرف اول را می‌زند. اما باید این را بدانید که بسیاری از فالوورها می‌توانند تقلبی باشند و صرفاً از آنها به عنوان یک عدد استفاده شود!

یکی از پیج‌های پرفالوور ایرانی

در نتیجه به دنبال پیجی باشید که علاوه بر داشتن فالوورهای بسیار در اینستاگرام، اینگیجمنت خوبی نیز داشته باشد. اینگیجمنت در واقع مجموعه‌ای از تعاملاتی است که کاربران با صفحه موردنظر شما دارند. طبیعی است که هر چه این عدد بیشتر باشد، احتمال دیده شدن تبلیغات شما نیز به همان نسبت افزایش پیدا خواهد کرد.

اصولاً در انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات باید به چند معیار مهم و اصلی توجه کنید:

  • تعداد لایک‌ها
  • بازدید استوری‌ها
  • تعداد کامنت‌ها
  • بررسی نتایج و تجربه تبلیغات قبلی
  • زیر نظر داشتن پیج برای مدتی قبل از تبلیغ
  • بررسی تعداد دفعات تغییر یوزرنیم و کاربری پیج و…

علاوه بر آنکه بسیاری از این معیارها به صورت روزمره و عادی قابل مشاهده هستند شما می‌توانید برای بررسی مسائلی همچون اینگیجمنت، تعداد دفعات تغییر یوزرنیم و کاربری پیج و… در پیج‌هایی با بیش از یک میلیون فالوور از قسمت «about us» اقدام نمایید. با این کار می‌توانید پیج موردنظر را به خوبی بشناسید و بعد هم آن را به شکل درستی انتخاب کنید.

نمونه‌ای از یک پیج پرطرفدار در اینستاگرام ایرانی

قیمت تبلیغ در پرطرفدارترین پیج‌های اینستاگرام ایرانی

طبیعی است که هر چه تعداد فالوورها و همین‌طور اینگیجمنت یک پیج اینستاگرام بیشتر باشد، هزینه‌ای که بابت تبلیغات دریافت می‌کنند نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل نیز نمی‌توان برای تبلیغات اینستاگرامی، قیمت دقیقی مشخص کرد.

قیمت استوری ۲۴ ساعته

با وجودی که هزینه مشخص و ثابتی را نمی‌توان مشخص کرد اما معمولاً در رابطه با استوری‌ها طی ۲۴ ساعت، هزینه‌ای از چیزی حدود حداقل ۵۰ هزار تومان تا بیش از ۵ میلیون تومان قابل پرداخت خواهد بود، این یعنی به طور میانگین در عموم پیج‌ها چیزی حدود ۵۰۰ هزار تومان.

قیمت پست ۲۴ ساعته

در رابطه با پست‌ها نیز می‌توان به هزینه‌ای از حداقل ۶۰ هزار تومان تا بیش از ۳۰ میلیون تومان اشاره کرد. باید بدانید که این بازه قیمتی می‌تواند در پروفایل‌های مختلف، تفاوت‌های بسیار زیادی داشته باشد، این یعنی به طور میانگین در عموم پیج‌ها چیزی حدود یک میلیون تومان.

مشاوره آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین

آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین با ارائه مشاوره‌ای تخصصی در حوزه مارکتینگ به شما کمک می‌کند که در این حوزه هوشمندانه‌تر عمل کرده و به همان نسبت نیز به موفقیت‌های بسیاری دست یابید.

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *