طراحی سایت رستوران و فست فود، اینجوری فروشت رو بیشتر کن!

طراحی سایت رستوران

یکی از بهترین راه‌های تبلیغات و برقراری ارتباط آنلاین برای رستوران‌ها و فست فودها این است که به طراحی وب‌سایت فکر کنند. به همین دلیل هم هست که این روزها داشتن وب‌سایت برای هر رستورانی، امتیاز خوب و بزرگی به حساب می‌آید. در این مطلب از وب‌سایت آبدین با شما هستیم تا به طور کامل به بررسی طراحی سایت رستوران و فست فود بپردازیم و شما را با هر آنچه که باید در این رابطه بدانید آشنا کنیم.

مزایای طراحی سایت

مزایای طراحی سایت رستوران و فست فود

اصولاً طراحی سایت رستوران و فست فود، مزایای بسیاری را برای این مشاغل دارد و به همین دلیل هم هست که امروزه تعداد این نوع از وب‌سایت‌ها به صورت چشمگیری در حال پیشرفت هستند. از جمله مزایای طراحی سایت رستوران و فست فود می‌توان به این موارد اشاره کرد:

۱- امکان خرید آنلاین غذا

امروزه درصد افرادی که غذای موردنیاز خود را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند آن قدر زیاد است که همین ویژگی را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین مزیت طراحی سایت رستوران و فست فود در نظر گرفت. برای این کار هم لازم است که منوی کامل غذاهای خود را به همراه تصاویر آنها در اختیار کاربران قرار دهید تا بتوانند با بررسی آنها، غذای موردنیاز خود را خریداری نمایند.

نمونه طراحی سایت رستوران

۳- امکان رزرو آنلاین

در بسیاری از شرایط یکی از مهم‌ترین دلایلی که تماس‌های تلفنی رستوران‌ها را بالا می‌برد و مشغله کارکنان رستوران را افزایش می‌داد تلفن‌های رزرو تلفنی میز است. در دنیای مدرن و آنلاین شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و امکان رزرو آنلاین را برای میز و صندلی‌های رستوران خود فراهم کنید.

با این کار هم تماس‌های تلفنی و مشغله‌های بیش از اندازه‌تان کاهش پیدا می‌کند و هم می‌توانید امکان رزرو را برای مشتریان خود بسیار راحت‌تر و سریع‌تر نمایید. در عین حال نیز سرعت رزرو میز و صندلی‌ها را نیز بالا خواهید برد.

۴- افزایش گستردگی تبلیغاتی

وقتی هر کسب و کاری مثل رستوران به دنبال طراحی سایت باشد می‌تواند اطمینان خاطر حاصل نماید که تبلیغات خود را در گستردگی بیشتری به انجام خواهد رساند. این موضوع با توجه به افزایش ورودی به سایت رستوران از طریق وب‌سایت گوگل امکان‌پذیر است. این یعنی شما می‌توانید نه تنها برای افرادی در محدوده و محله خودتان، بلکه افراد دیگری در سایر محلات و یا حتی شهر و کشورها را نیز به عنوان مقاصد تبلیغاتی‌تان در نظر بگیرید.

مطالب مرتبط:
طراحی سایت آشپزی؛ دیگه وقتشه آنلاین بفروشی
طراحی سایت داروخانه در تهران، یک درمان آنلاین چه ویژگی‌هایی دارد؟
طراحی سایت آرایشی و بهداشتی؛ چه چیزهایی خیلی مهمه؟
طراحی سایت فیزیوتراپی در تهران، باید چه ویژگی‌هایی‌ داشته باشد؟

از ویژگی های طراحی سایت رستوران

ویژگی‌های عمومی طراحی سایت رستوران و فست فود

اگر به دنبال آن هستید که برای طراحی سایت رستوران و فست فود خود از متخصصین در این حرفه کمک بگیرید باید بدانید که یک طراحی سایت رستوران و فست فود خوب چه ویژگی‌هایی دارد:

منوی دسرها

درست است که منوی غذاهای اصلی، اولین موردی است که جزء واجبات طراحی سایت رستوران به حساب می‌آید، اما با این حال به هیچ عنوان نباید منوی دسرها را نیز از قلم بیندازید. به همین دلیل نیز سایت شما باید به طور مجزا، بخشی را به منوی دسرها با طراحی منحصر به فرد خود اختصاص دهد.

منوی پیش‌غذا

منوی پیش‌غذا نیز همچون منوی دسرها، جزء ملزومات طراحی سایت رستوران و فست فود است. به همین دلیل نیز توجه لازم را به آن داشته باشید و طراحی مجزایی را نیز برای این منو در نظر داشته باشید.

نمونه ای از طراحی سایت رستوران

صفحه معرفی شعبات و نمایندگی‌ها

طبیعی است که مخاطبین و کاربرانی که به وب‌سایت رستوران شما وارد می‌شوند به دنبال آن هستند که ببینند رستوران شما دیگر چه شعبات و نمایندگی‌هایی دارد تا بتوانند بنا بر شهر و یا محله خود از شما سفارش غذا داشته باشند. به همین دلیل نیز لازم است که در طراحی سایت رستوران خود بخشی را نیز به عنوان معرفی شعبات در نظر بگیرید و اطلاعات دقیقی همچون شماره تماس، آدرس دقیق، نقشه گوگل مپ و… را نیز برای آن قائل شوید.

امکان سفارش آنلاین

پیش از این نیز اشاره کردیم که سفارش آنلاین، موضوع بسیار مهمی است که باید در طراحی سایت رستوران و فست فود شما در نظر گرفته شود. بنابراین یادتان باشد که بخش سفارش آنلاین را به شکل ویژه‌ای طراحی کرده و نحوه استفاده آسان و راحتی را برای آن در نظر بگیرید.

طراحی رزرو میز

شما باید بخشی از طراحی را نیز برای کاربران و مشتریانی که قصد رزرو آنلاین دارند در نظر بگیرید. بهتر است که تصویری از میز و صندلی‌ها را نیز برای مشتریان آماده کنید تا بتوانند بر اساس نیاز خود، آنها را انتخاب نمایند.

درج دستور پخت غذا

جدا از بخش تبلیغات رستوران، باید به ورودی‌هایی که از طریق گوگل پیدا می‌کنید نیز توجه لازم را داشته باشید. به همین دلیل نیز بهتر است که بخشی را نیز برای درج دستور پخت غذا در نظر بگیرید تا کاربرانی که طرز تهیه غذایی را در گوگل جستجو می‌کنند بتوانند به وب‌سایت شما وارد شده و با آن آشنا شوند.

معرفی افتخارات رستوران

بهتر است که برای شناخت بهتر کاربران نسبت به رستوران خود، بخشی را نیز برای گواهینامه و افتخارات به دست آمده رستورانتان اختصاص دهید. با این کار می‌توانید اعتماد بیشتری را از مشتریان جلب کنید و جایگاه واقعی و حرفه‌ای رستوران خود را نیز برای آنها ارائه نمایید.

ویژگی طراحی سایت های رستوران

ویژگی‌های تخصصی طراحی سایت رستوران

در کنار تمامی مواردی که تا به اینجا اشاره کردیم لازم است که طراحی سایت رستوران خود را به صورت تخصصی‌تری نیز بررسی کنید. برای همین هم می‌توانید با کمک یک مجموعه تخصصی و حرفه‌ای، ویژگی‌های مهمی را برای طراحی سایت رستوران و فست فود در نظر بگیرید:

  • برخورداری از بخش نظرسنجی
  • سئو داخلی حرفه‌ای
  • فرم درخواست همکاری
  • زمان‌بندی ارسال اخبار
  • بخش بایگانی
  • فرم تماس با ما
  • بخش سؤال‌های متداول
  • بخش پشتیبانی
  • امکان ارتباط با شبکه‌های اجتماعی
  • اسلایدر حرفه‌ای
  • امکان درج تصویر و ویدیو
  • درج دسته‌بندی
  • امکان عضویت کاربر
  • ریسپانسیو بودن
  • امکان تفکیک مطالب پربازدید

آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین در این مسیر می‌تواند همراه شما باشد.

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *