طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، ۱۵ نمونه خارق‌العاده در دنیا

نمونه‌های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

هر کسب‌وکاری به‌ویژه فروشگاه‌های اینترنتی در سرتاسر دنیا در پی این هستند که به بهترین نحو خود را به کاربران معرفی کنند. با ورود کاربر به سایت، این شانس را خواهید داشت که تأثیر مثبتی بر آن‌ها بگذارید. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در این خصوص یکی از مهمترین فاکتورها به شمار می‌رود. در این مقاله به معرفی ۱۵ مورد از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی از نظر طراحی در سرتاسر دنیا پرداخته‌ایم. با آژانس بازاریابی دیجیتال آبدین همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی هِب (hebe)

فروشگاه اینترنتی هِب (hebe)

وب‌سایت هب (hebe) در یک کلمه زیبا است. چیزی که بیشتر از دیگر المان‌ها به چشم می‌خورد، اهمیت تصویر و عکاسی است. عکس‌های با کیفیت بالا هنگام راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین مهم هستند؛ به‌ویژه اگر وب‌سایت در رابطه با مد و لباس باشد. تایپوگرافی این فروشگاه اینترنتی نیز به بهترین نحو طراحی و انتخاب شده است. ضخامت قلم نوشتارها کمی بیشتر از آنچه است که در روند رایج در سایت‌های اینترنتی دیده می‌شود. این باعث می‌شود طراحی وب‌سایت حتی بیشتر شاخص و برجسته باشد.

فروشگاه اینترنتی بلیس (Bliss)

فروشگاه اینترنتی بلیس (Bliss)

وب‌سایت این کسب‌وکار اینترنتی (Bliss) با راهکارهایی هوشمندانه، انرژی را از طریق طراحی وب‌سایت خود به سمت کاربر هدایت می‌کند. رنگ‌های روشن و بسیار شاد در سرتاسر سایت به چشم می‌خورد. علاوه بر این، آن‌ها در زمینه عکاسی نیز بسیار خوب عمل کرده‌اند. تصاویر بزرگ و باکیفیت در صفحه اصلی آن، حس لازم را به‌خوبی از خود منتشر می‌کند.

فروشگاه اینترنتی درِس آپ (Dress Up)

فروشگاه اینترنتی درِس آپ (Dress Up)

فروشگاه اینترنتی درِس آپ (Dress Up) یکی دیگر از بهترین طراحی‌ها در میان فروشگاه‌های اینترنتی در سرتاسر دنیا است. این فروشگاه اینترنتی به فروش لباس‌های شیک و خاص برای خانم‌ها می‌پردازد. آن‌ها برای برجسته‌کردن محصولات جدید، فروش یا تبلیغات فصلی از متن‌های ضخیم و به‌اصطلاح بولدشده استفاده می‌کنند. گزینه «چت با ما» امکان جالب‌توجه دیگری در این فروشگاه است که برای فروشگاه‌های آنلاین مد معمول نیست، اما قطعاً یک امتیاز مثبت است.

فروشگاه اینترنتی بوهِمین ترِیدِرز (Bohemian Traders)

فروشگاه اینترنتی بوهِمین ترِیدِرز (Bohemian Traders)

طراحی فروشگاه اینترنتی بوهِمین ترِیدِرز (Bohemian Traders) را می‌توان بسیار الهام‌بخش دانست. اگر به دنبال گرفتن ایده هستید، این وب‌سایت می‌تواند از جنبه‌های مختلفی به شما کمک کند. طراحی این فروشگاه آنلاین به‌خوبی صورت گرفته است. کاربران تازه‌وارد به این سایت دچار سردرگمی نمی‌شوند و به‌خوبی می‌توانند مسیر خود را از میان کالاهای موجود در سایت پیدا کنند.

فروشگاه اینترنتی اِی اِم بی اِس اِن (ambsn)

فروشگاه اینترنتی اِی اِم بی اِس اِن (ambsn)

این فروشگاه اینترنتی (ambsn) نیز طراحی جالب و خلاقانه‌ای دارد. طراحی در رنگ‌های متنوع از ویژگی‌های بارز این فروشگاه اینترنتی است. این طراحی با محصولاتی که می‌فروشند و شامل لباس‌هایی در رنگ‌های مختلف می‌شود، هماهنگی کامل را دارد.

فروشگاه اینترنتی رایدِر (RYDER)

فروشگاه اینترنتی رایدِر (RYDER)

مهم‌ترین دلیلی که وب‌سایت رایدر (RYDER) در آن سر دنیا در این لیست بهترین‌های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی قرار گرفته است، طراح عجیب و غریب و صد البته بسیار جالب آن است. صفحه اصلی آن یک سر و گردن با هر فروشگاه اینترنتی که در هر کجای دنیا دیده‌اید متفاوت است که می‌تواند نکته مثبتی باشد. طراحی این فروشگاه به‌شدت جذاب و گیرا است. خلاقیت به سرپا نگه‌داشتن فروشگاه‌های اینترنتی کمک می‌کند. طراحی‌های خارج از عرف می‌تواند شما را شاخص‌تر نشان دهد.

فروشگاه اینترنتی مورپورکز (Moreporks)

فروشگاه اینترنتی مورپورکز (Moreporks)

صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی مورپورکز (Moreporks) بیشترین تمرکز ممکن را روی محصولاتی دارد که ارائه می‌دهد. این فروشگاه اینترنتی رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. به‌جای نشان‌دادن تلنباری از محصولات جدید و پرفروش، در مورد کیفیت و اعتبار خود صحبت می‌کند. این استراتژی بسیار جالب است و امتحان آن خالی از لطف نخواهد بود.

فروشگاه اینترنتی دیک موبی (Dick Moby)

فروشگاه اینترنتی دیک موبی (Dick Moby)

فروشگاه اینترنتی دیک موبی (Dick Moby) در زمینه فروش انواع عینک فعالیت می‌کند. طراحی این فروشگاه اینترنتی به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در دنیا، پر از المان‌های طراحی زیبا و جذاب است. اول از همه الگوهای جالب و موج‌داری در بالای صفحه اصلی کاملاً به چشم می‌آیند. نکته حائز اهمیت دیگری در خصوص این فروشگاه آنلاین، استفاده از تصاویر بسیار جذاب و باکیفیت است. صفحه محصولات نیز جالب طراحی شده است. محصولات یا همان عینک‌ها در تصویری بدون هیچ‌گونه پس‌زمینه قرار گرفته‌اند.

فروشگاه اینترنتی هورس (The Horse)

فروشگاه اینترنتی هورس (The Horse)

طراحی در این فروشگاه اینترنتی (The Horse) از همان ابتدای کار و از نام و نشان سایت شروع می‌شود. در صفحه اصلی شاهد یک تصویر شاخص و برجسته با کمترین مقدار توضیحات متنی هستید. در صورتی که شما نیز به دنبال طراحی یک فروشگاه اینترنتی در هر کجای دنیا به یک شیوه منحصربه‌فرد هستید، قطعاً وب‌سایت هورس به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در نوع خود، می‌تواند ایده‌های زیادی به شما بدهد.

فروشگاه اینترنتی اسکیدو (ESQIDO)

فروشگاه اینترنتی اسکیدو (ESQIDO)

طراحی فروشگاه اینترنتی اسکیدو (ESQIDO) به‌عنوان یکی از بهترین‌های دنیا روی زیبایی و خاص بودن محصولات اصلی که ارائه می‌دهد تمرکز کرده است. طراحی این فروشگاه آنلاین پر شده است از تصاویر با بزرگ‌نمایی بالا که برجستگی طراحی را دوچندان می‌کنند. مورد جالب‌توجه دیگری که به چشم می‌خورد، ویدئوی کوتاه در خصوص آموزش استفاده از محصولات این کسب‌وکار است.

فروشگاه اینترنتی ماهابیس (Mahabis)

فروشگاه اینترنتی ماهابیس (Mahabis)

فروشگاه اینترنتی ماهابیس (Mahabis) کیفیت محصولات خود را به سرراست‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهد. از طرفی هم یک طراحی زیبا بدون شک بهترین راهکار برای دست‌یابی به این مهم است که این فروشگاه اینترنتی از آن به بهترین شکل ممکن بهره برده است. به محض ورود به وب‌سایت این کسب‌وکار آنلاین، با جمله‌ای مواجه خواهید شد که کمال راحتی محصولات‌شان را توصیف می‌کنند. طراحی این فروشگاه اینترنتی کوچک‌ترین جزئیات ممکن را در اختیار یک خریدار بالقوه قرار می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی پوکِتو (Poketo)

فروشگاه اینترنتی پوکِتو (Poketo)

فروشگاه اینترنتی پوکِتو (Poketo) به‌عنوان یکی دیگر از بهترین‌ها در نوع خود از نظر طراحی از مزیت رنگ‌های متنوع و درخشان بهره برده است. طراحی برای کاربر تازه‌وارد هم بسیار خوب است. جست‌وجو در میان محصولات به ساده‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. مطمئناً انداختن نگاهی به این طراحی نیز می‌تواند در ایده‌پردازی به شما کمک کند.

فروشگاه اینترنتی جکی اسمیت (Jackie Smith)

فروشگاه اینترنتی جکی اسمیت (Jackie Smith)

فروشگاه اینترنتی جکی اسمیت (Jackie Smith) یکی دیگر از وب‌سایت‌هایی است که در طراحی خود از رنگ‌های درخشان و روشن به‌عنوان یک مزیت استفاده می‌کند. با این تفاوت که رنگ صرفاً به تصاویر محدود نشده‌اند، دیگر المان‌های طراحی مانند فونت‌ها نیز به‌صورت رنگی تعبیه شده‌اند.

فروشگاه اینترنتی گرومِید (Grovemade)

فروشگاه اینترنتی گرومِید (Grovemade)

فروشگاه اینترنتی گرومِید (Grovemade) تمرکز زیادی روی استفاده روزمره و کاربرد محصولاتی که ارائه می‌دهد، معطوف داشته است. آن‌ها در طراحی وب‌سایت خود به تصاویر باکیفیتی از محصولات خود تکیه کرده‌اند. ترکیب تصاویر بسیار خوب صورت گرفته است. نوشتار آن‌ها نیز از یک فونت بسیار جالب و هم‌خوان با رویکرد طراحی سایت تبعیت می‌کند.

فروشگاه اینترنتی مورواِکس (Muroexe)

فروشگاه اینترنتی مورواِکس (Muroexe) 

ترکیب قرارگیری محصولات این فروشگاه اینترنتی یا همان کفش‌ها بسیار خوب صورت گرفته است. چینش آن‌ها به نحوی است که گشت‌وگذار در میان کفش‌ها را ساده‌تر می‌کند. وجود فضای سفید خالی نکته جالب‌توجهی در طراحی فروشگاه اینترنتی مورواکس (Muroexe) است و همین موضوع باعث شده است که یکی از گزینه‌های ما در انتخاب بهترین‌ها از نظر طراحی باشد. وجود فضای سفید که هوشمندانه است باعث شاخص‌شدن هر چه بیشتر محصولات می‌شود.

سخن آخر

طراحی در فروشگاه‌های اینترنتی در مقایسه با سایر کسب‌وکارهای آنلاین از اهمیت بیشتری برخوردار است. با استفاده مناسب از المان‌های طراحی و صرف کمی هوش و خلاقیت می‌توان در ساده‌ترین شکل ممکن و به‌صورت میان‌بر به بسیاری از اهداف از جمله جذب توجه کاربر دست یافت. در این مقاله سعی شد به معرفی ۱۵ مورد از بهترین‌های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در دنیا پرداخته شود تا به ایده‌پردازی شما کمک کنند.

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *