بهترین آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ، ابرقدرت های جهان را اینجا ببینید

بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ جهان

احتمالاً شما هم این روزها با نام آژانس دیجیتال مارکتینگ برخورد زیادی دارید اما دقیقاً نمی‌دانید که این شرکت‌ها به چه معنایی هستند و چه خدماتی را ارائه می‌کنند. به همین دلیل نیز در این مطلب از وب‌سایت آبدین با شما همراه هستیم تا به طور کامل به موضوع آژانس دیجیتال مارکتینگ بپردازیم و شما را بهترین شرکت‌های ایران و جهان در این حوزه آشنا کنیم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به طور کلی می‌توان گفت که تمامی شرکت‌هایی که تحت عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند، وظایف عیناً مشابهی ندارند. با این حال باید بگوییم که این شرکت‌ها با کمک جدیدترین و اثربخش‌ترین روش‌های بازاریابی و همین‌طور استفاده‌های هوشمندانه و استراتژیک از فضای آنلاین، فروش شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف را افزایش می‌دهند.

با این حال اگر بخواهیم وظایف آژانس دیجیتال مارکتینگ را به طور کامل برایتان عنوان کنیم می‌توانیم به این موارد اشاره نماییم:

  • مطالعه بازار و کسب و کار شامل مواردی مثل میزان پیچیدگی کسب و کار، مشخص کردن انتظارات مشتری، میزان بودجه در نظر گرفته شده و…
  • تدوین استراتژی و برنامه مثل استراتژی سئو، شناخت اهداف مشخص، مشخص کردن بازه زمانی و… برای استراتژی کاری
  • طراحی سایت و اپلیکیشن به عنوان نقطه اتصال کسب و کار با فضای آنلاین و همین‌طور شروع فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی محتوا به عنوان شرط مهم کیفیت و همین‌طور تناسب کاری در حوزه مارکتینگ
  • سئو به عنوان مهم‌ترین مسئله در جایگاه مارکتینگ شرکت‌ها در موتورهای جستجو
  • تبلیغات آنلاین به عنوان رشد برند و افزایش شناخت شرکت مربوطه در رسانه‌های مختلف دیجیتال
کار با آژانس دیجیتال مارکتینگ
کار با آژانس دیجیتال مارکتینگ

ویژگی‌های کار با آژانس دیجیتال مارکتینگ

طبیعی است که کار با شرکت‌ها و آژانس دیجیتال مارکتینگ با توجه به تخصص و گستردگی کار این شرکت‌ها مزایای بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. البته نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که نتایج و البته مزایای همکاری با این شرکت‌ها در هر آژانس و با توجه به گستردگی کار، متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی می‌توان مزایای کار با آژانس دیجیتال مارکتینگ را در این عناوین خلاصه کرد:

  • کاهش چشمگیر هزینه‌ها
  • بررسی و تحلیل رقبا و جدیدترین اهداف تبلیغاتی آنها
  • تحلیل رفتار مشتری
  • بهینه‌سازی خدمات و محصولات مشتری بر اساس شرایط
  • فرصت بیشتر برای بهبود محصول، خدمات و همین‌طور امور مشتریان
  • پیشرفت چشمگیر سازمان به دلیل همکاری به نیروهای کاربلد و سپردن کار به آنها
  • مشخص شدن سهم بازار و بازار هدف
  • افزایش نرخ بازگشت سرمایه

مطلب مرتبط: ساخت کمپین تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک در هفت گام آسان

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ
خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

به طور سالانه دنیای مارکتینگ، بهترین شرکت‌ها و آژانس‌های ارائه‌دهنده خدمات دیجیتالی را بنا بر دستیابی به معیارهای مشخصی همچون میزان موفقیت در پروژه‌ها، عنوان و معرفی می‌کند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ جهان می‌پردازیم.

شرکت دیجیتال مارکتینگ WebFX

این شرکت کار خود را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرده و می‌توان آن را در ابتدای لیست بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ جهان قرار داد. این شرکت با ارائه خدمات کامل در حوزه مارکتینگ، راه‌حل‌های نوین و خلاقانه‌ای را ارائه می‌کند که پیشبرد کار را بسیار بهبود می‌بخشد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ SILVERBACK

این شرکت از سال ۲۰۰۷ مشغول به کار شد و مشاغل متوسط بازار و همین‌طور شرکت‌های خدماتی متفاوتی را تحت پوشش خود قرار داد. عملکرد این شرکت در حوزه‌های متفاوتی همچون سئو، PPC، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، خدمات بازاریابی و… بسیار تخصصی و موفقیت‌آمیز بوده است.

شرکت دیجیتال مارکتینگ Thrive

این شرکت از سال ۲۰۰۵، خدمات مشاوره و همین‌طور مدیریت بازاریابی دیجیتال را به عهده گرفته و تمامی عناوین متفاوت همچون طراحی و توسعه وب‌سایت، بهینه‌سازی موتور جستجو و سئو، مدیریت PPC، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، تولید ویدئو، بهینه‌سازی نرخ تبدیل و… را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ Big Leap

این آژانس دیجیتال مارکتینگ نیز با بیش از ۱۳ سال سابقه در حوزه بازاریابی آنلاین، جهش بزرگی را در شرکت‌های تحت پوشش خود ایجاد می‌کند. بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بهینه‌سازی نرخ تبدیل و… نیز از جمله خدمات این شرکت به حساب می‌آیند.

درباره آژانس دیجیتال مارکتینگ
درباره آژانس دیجیتال مارکتینگ

شرکت دیجیتال مارکتینگ SmartSites

این شرکت با شروع به کار در سال ۲۰۱۱ و همین‌طور ارائه یک سرویس و پکیج کامل، به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در دنیا شناخته می‌شود. این مجموعه با برخورداری از بیش از ۱۰۰ عضو شامل طراح، نویسنده، توسعه‌دهنده، بازاریاب و… موفقیت مشتریان و شرکت‌های تحت پوشش خود را به خوبی تضمین می‌کند. روش‌های خلاقانه این شرکت در حوزه دیجیتال مارکتنیگ نیز توجه افراد بسیاری را از سراسر دنیا به خود معطوف کرده است.

شرکت دیجیتال مارکتینگ SEO Brand

این مجموعه دارای دفاتر و شعبات متفاوتی در سراسر جهان است که خدمات بسیاری همچون مدیریت وبلاگ، بازاریابی محتوایی، روابط عمومی، توسعه وب‌سایت و… را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. در کنار این نیز ارائه خدمات ویژه آمازون در این آژانس نیز آن را به یکی از بهترین شرکت‌ها و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ دنیا تبدیل کرده است.

شرکت دیجیتال مارکتینگ Direct Online Marketing

این شرکت کار خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد و طیف گسترده‌ای از مشتریان را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. این یعنی انواع مشاغل محلی، شرکت‌های بزرگ، دانشگاه‌ها، سازمان‌های غیرانتفاعی و… همه و همه از خدمات این شرکت بهره می‌گیرند. برخی از تخصصی‌ترین خدمات این آژانس دیجیتال مارکتینگ شامل سئو، کمپین‌های PPC، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و… می‌شود.

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران

خوشبختانه طی سال‌های اخیر حوزه دیجیتال مارکتینگ در ایران نیز با رشد صعودی بسیار خوبی رو به رو شده و در نتیجه نیاز به شرکت‌ها و آژانس‌های دیجیبتال مارکتیگ نیز به خوبی احساس می‌شود. به همین دلیل هم هست که بسیاری از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با گستردگی بالایی در کارهای خود مشغول فعالیت و دستیابی به موفقیت‌های روزافزون هستند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین

شرکت و آژانس دیجیتال مارکتینگ آبدین Abdin با ارائه مشاوره رایگان اولیه، به مشتریان خود امکان انتخاب هوشمندانه را می‌بخشد. در کنار این نیز تنوع بالای خدمات در حوزه‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو، طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات در گوگل ادز، بازاریابی محتوایی و… موجب می‌شود که بتوان از این مجموعه به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران یاد کرد. تلفن مشاوره: ۰۲۱۸۸۸۴۱۵۸۶

منبع: themanifest.com/digital-marketing/agencies

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *