قالب‌های وردپرس [۲۰۲۱] – ۱۰ تا از بهترین‌های سئو اینجاست!

استفاده از بهترین قالب وردپرس از لحاظ سئو می‌تواند در فرآیند تولید محتوا و بهبود سایت، تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. به همین دلیل نیز لازم است که پیش از هر چیز با قالب‌های وردپرس آشنا شوید. در این مطلب از وب‌سایت آبدین با شما هستیم تا به معرفی ۱۰ تا از بهترین قالب های وردپرس از نظر سئو در سال ۲۰۲۱ بپردازیم.

قالب وردپرس Aveo

Aveo

این قالب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین قالب‌های وردپرس در themeforest شناخته می‌شود که ویژگی‌های بسیاری همچون نصب آسان، پنل تنظیمات قدرتمند، تعداد فونت بسیار زیاد، فرم تماس، طرح زمینه رنگی نامحدود، قابلیت اشتراک لینک‌ها، پشتیبانی از ویدئوی YouTube و Vimeo، به‌روزرسانی رایگان، پشتیبانی اختصاصی را به همراه خواهد داشت.

مطلب مرتبط: ۹ شاخص مهم برای اندازه‌گیری و افزایش سئو سایت

قالب Directory PRO برای وردپرس

Directory PRO

این قالب را نیز می‌توان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین قالب‌های تم فارست و همین طور بهترین قالب وردپرس از لحاظ سئو معرفی کرد. با کار کردن با این قالب از وردپرس می‌توان کیفیت و کارایی آن را شاهد بود. این قالب دارای بیش از ۲۸ زبان ترجمه شده است. این قالب، قالب انتخابی هزاران وب‌سایت در سراسر جهان است و به همین دلیل نیز می‌توان آن را از بهترین‌ها دانست.

قالب ورد پرس Adforest

Adforest

این قالب وردپرس هم به عنوان یکی پرفروش‌های تم فارست و بهترین قالب وردپرس از لحاظ سئو معرفی می‌شود. امکان جستجوی پیشرفته، برخورداری از چندین صفحه اصلی، داشتن ۳ نوع صفحه جستجوی آگهی، تبلیغات ویژه بر اساس دسته، امکان ترجمه برای زبان‌های معروف دنیا، تائید ثبت نام کاربر، سازگاری با بیش از ۱۰۰ اشتراک تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، نکات و ترفندهای ایمن، زمینه‌های سفارشی نامحدود و… از جمله ویژگی‌های این قالب وردپرس به شمار می‌آیند.

Woffice از بهترین قالب های وردپرس

Woffice

تم فارست این قالب را نیز به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین قالب وردپرس از لحاظ سئو معرفی کرده است. این قالب نیز امکانات بسیاری در مدیریت پروژه‌ها همچون وظایف نامحدود، امکان ایجاد پروژه، مقالات و سایر موارد بدون ورود به داشبورد، چت زنده و فروشگاه آنلاین، فیلترهای جستجو، برخورداری از یک فیلد سفارشی نامحدود برای هر کاربر و… دارد که همین ویژگی‌ها آن را در میان بهترین‌ها قرار داده است.

مطلب مرتبط: طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، ۱۵ نمونه خارق‌العاده در دنیا

قالب وردپرس FWRD

FWRD

این قالب نیز با برخورداری از ویژگی‌های بسیاری همچون منوی ۳D یا منوی کلاسیک، ادغام زمینه‌های ویدیویی، طرح‌بندی نامحدود، قالب وبلاگ از پیش تعریف شده، واردکننده داده و نمایش تنها با یک کلیک، ۷ فرم تماس فعال و… به عنوان پرفروش‌ترین‌های تم فارست شناخته می‌شود.

درباره قالب وردپرس Divi

Divi

Divi به عنوان یکی از بهترین قالب وردپرس از لحاظ سئو شناخته می‌شود. از آنجایی که این قالب به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود می‌توانید اطمینان خاطر پیدا کنید که طراحی وب‌سایت شما دائماً بر اساس موتور جستجوی گوگل پیش رفته و با آخرین روندها و دستورالعمل‌های موتورهای جستجوگر بهینه‌سازی می‌شود.

این قالب علاوه بر کار با محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس از نظر سئو، به شما این امکان را می‌دهد که هر نوع وب‌سایتی را با آن متصور شوید. نکته‌ای که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که در صورت انتخاب این قالب وردپرس برای وب‌سایت خود می‌توانید بسته‌های وب‌سایت موجود و همین‌طور الگوهای محتوای جداگانه را داخل داشبورد وردپرس خود مرور کرده و سپس بر اساس انتخاب خود، آن را وارد سایت خود نمایید.

Divi علاوه بر آنکه به عنوان یکی از بهترین قالب وردپرس از لحاظ سئو شناخته می‌شود شامل برخی از الگوهای وب‌سایت نیز می‌شود که می‌تواند در بهینه‌سازی موتور جستجوگر بسیار مؤثر باشد. به همین دلیل نیز اگر به دنبال ارتقا و پیشرفت تجارت خود در حوزه محتوا هستید، به هیچ عنوان این قالب وردپرس را فراموش نکنید.

قالب وردپرس Astra

Astra

قالب وردپرس Astra را می‌توان یک قالب همه‌منظوره دو قدرتمند برای وردپرس دانست. این قالب دارای چندین سایت مبتدی برای فعالیت‌های مختلف تجاری است که می‌تواند پیدا کردن یک الگوی مناسب را برای وب‌سایت شما راحت کند.

با کمک این قالب، شما می‌توانید ویرایش تنظیمات تم خود را نیز به راحتی انجام دهید. در کنار این نیز باید اشاره کنیم که قالب وردپرس Astra  به شما این امکان را می‌دهد که مواردی همچون قلم، رنگ و… را در شکل پیش نمایش مستقیمی از سایت مشاهده کنید.

قالب OceanWIP وردپرس

OceanWIP

این قالب را نیز می‌توان به عنوان یکی از بهترین قالب وردپرس از لحاظ سئو در نظر گرفت. این قالب یک سئوی دوستانه است که تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را به دنبال خواهد داشت. این قالب دارای چندین افزونه است که می‌توانند برای نمادهای شبکه‌های اجتماعی، ثبت نام کاربر و سایر موارد به کار گرفته شوند.

قالب وردپرس Hestia Pro

Hestia Pro

Hestia Pro یک قالب کلاسیک وردپرس مناسب برای کارشناسان و بازاریابان SEO است که با ارائه الگوی یک و چند صفحه‌ای می‌تواند طراحی سایت بسیار مناسبی را به دنبال داشته باشد. ویرایش و مدیریت این قالب وردپرس بسیار آسان است. علاوه بر این نیز باید اضافه کنیم که این وردپرس تمامی افزونه‌های محبوب وردپرس را به همراه دارد.

قالب وردپرس Spencer

Spencer

این قالب وردپرس به عنوان بهترین قالب وردپرس از لحاظ سئو، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مشاغل جستجوگر، آژانس‌های بازاریابی و همین‌طور کارآفرینان آنلاین است. این قالب به عنوان یک قالب ایده آل برای کسب و کارهای مدرن گزینه مناسبی خواهد بود. صفحه فرود، فرم تماس، درباره صفحه، یک صفحه جداگانه برای وبلاگ و… از امکاناتی است که این قالب فراهم می‌کند.

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *